فهرست مطالب مرتبط با خدمات سئو:
هدفمندترین نوع بازاریابی دیجیتال، استفاده از خدمات سئو سایت و بهینه سازی صفحات وب می باشد. سئوی سایت از نوع بازاریابی درونگرا (inbound) است، یعنی این مشتری است که سراغ شما می آید. وقتی مشتری به دنبال کالا یا خدمات مد نظر خود می گردد، از گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می گیرد و به برند و محصول شما خواهد رسید.
- در اغلب روش های بازاریابی، پس از پایان کمپین تبلیغاتی، هیچ ورودی و مشتری جدیدی نخواهیم داشت ولی بازاریابی با استفاده از خدمات SEO از دوام خوبی برخوردار است و در بسیاری از موارد تا مدت های طولانی در صفحه اول نتایج گوگل ماندگار است.
- در مقایسه با سایر روش های بازاریابی، بسیار مقرون به صرفه تر است.
برای حصول بهترین نتایج در رشد کسب و کارتان، با خدمات حرفه ای سئو از مرحله طراحی سایت تا بازاریابی دیجیتال در کنار شما خواهیم بود.
-
- مطمئن ترین خدمات سئو جهت بررسی موضوع فعالیت، خدمات و کالا، آنالیز رقبا، شناسایی و کشف بهترین کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک ارگانیک و طبیعی سایت از طریق گوگل (Web analytics)
- پیاده سازی بهینه ساختار سایت و خدمات اصلاح چیدمان صفحات و لینک دهی صحیح داخلی
- برنامه ریزی برای تولید محتوای باکیفیت با عناوین جذاب، پر مخاطب و مورد پسند موتورهای جستجوی وب (Web Content Marketing)
- خدمات به روزرسانی و آپلود محتوای تولید شده براساس یک برنامه زمانی منظم و پایدار
-
- خدمات بهینه سازی کدها و رفع چیدمان اشتباه تگ های html صفحات سایت
- پیاده سازی و اصلاح کدنویسی رابط کاربری ریسپانسیو و مناسب موبایل
- افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت
- خدمات سئو سایت جهت ساخت یا اصلاح ساختار آدرس های صفحات و مطالب
- ایجاد و اصلاح فایل رباتس، سایت مپ و ریدایرکت ها
-
- تهیه رپورتاژ آگهی ماندگار برای برند شما مطابق با سلیقه کارفرما و انتشار در سایت های مناسب
- خرید بک لینک های با ارزش و افزایش طبیعی آن ها در دوره های زمانی نسبتا طولانی و منظم
- حذف پیوندهای بد و جلوگیری از زیان بک لینک های مخرب
- لینک سازی در شبکه های اجتماعی
ارائه انواع خدمات سئوی لوکال (فرصتی بسیار عالی برای کسب و کارهای محلی و کوچک):
- ثبت سایت، آدرس مکان فعالیت، شماره تماس، لوگو و تصاویر در گوگل مپ و دیده شدن در "Local Pack Listing"
- استفاده از "Google My Business" برای شرکت ها و فعالیت هایی که در خارج از ایران فعالیت دارند. (به دلیل تحریم های آمریکا، امکان استفاده از این خدمات در ایران میسر نمی باشد.)
- افزودن میکروفرمت ها با استفاده از Schema.org ( خدمات بهینه سازی ریچ اسنیپت)
- لوکال لینک بیلدینگ و ثبت نام در دایرکتوری های مشاغل
- بهینه سازی محلی لندینگ پیج های سایت
استارت آپ ها، کسب و کارها و مشاغلی که اپلیکیشن موبایل برای بیزینس خود طراحی کرده اند، حتما برای افزایش نصب اپلیکیشن خود نیازمند سئوی صفحات خود در اپلیکیشن استورهای مختلف از جمله گوگل پلی، کافه بازار و ... هستند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ متخصص سئو، تنها در پروژه های بزرگی که نیازمند همکاری تیم های تخصصی در جهت انجام چنین پروژه هایی هست، اقدام به خدمات مشاوره تخصصی در زمینه سئو سایت و بهینه سازی صفحات وب به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال می نماید و از پذیرش مشاوره در پروژه های کوچک معذور می باشد.
-
- آموزش سئو به صورت کارگاه های آموزشی
- آموزش نحوه سئوی محتوا و درج در سایت
-
- طراحی سایت از طریق برنامه نویسی اختصاصی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا همچون دات نت نیوک، وردپرس، ناپ کامرس و ... و ارائه انواع خدمات سئو برای پورتال سازمانی، سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، اختصاصی و شخصی
- طراحی مجدد سایت، انتقال محتوای سایت قبلی و ریدایرکت آدرس ها با رعایت اصول سئو
- انتظارات و نیازمندی های خود را با ما در میان بگذارید.
- آدرس سایت خود را برای ما ارسال نمایید.
- کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت، کالا یا خدمات خود را حدس بزنید.
- پس از تحلیل و بررسی سایت و کلمات کلیدی شما و رقبای شما، بر اساس فعالیت هایی که باید انجام شود، مدت زمان انجام کار، قیمت خدمات سئو و نحوه ارائه آن تعیین خواهد گردید.
میانگین زمان لازم برای کسب چند رتبه اول در صفحه نتایج گوگل بسته به موارد زیر متغیر خواهد بود:
- میزان رقابت در کلمات کلیدی هدف و گستردگی استفاده از آن در هر صنعت
- فاکتور های سایت و پیشینه آن مانند قدمت، بک لینک ها و به طور کلی دامین آتوریتی
- ساختار سایت، وجود مشکلات احتمالی و برنامه ریزی زمانی برای اصلاح آنها در مدت زمانی طولانی تر جهت جلوگیری از افت شدید و ناگهانی
- استراتژی تولید محتوا
در نظر داشته باشید که فرایند سئو یک چرخه بی نهایت از فعالیت هایی مانند تولید محتوا، سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، تحلیل و بهینه سازی مجدد می باشد. در صورت توقف این فعالیت ممکن است پس از گذشت چند ماه از سایر رقبای قدیمی جا بمانید و چه بسا رقبایی جدید و قدر وارد گود نبرد در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو شوند.
بسته به عوامل ذکر شده در بالا، پیش بینی می شود که با فعالیت مستمر در بهینه سازی سایت، می توان طی مدت 90 تا 180 روز در کلیدواژه هایی با رقابت متوسط به اکثر نتایج دلخواه در کسب رتبه های اول نائل آمد.
- سئو کلاه سفید (White Hat SEO): استراتژی متخصص سئو کلاه سفید، رعایت استانداردهای موتورهای جستجو و استفاده از تاکتیک هایی است که الگوریتم های رتبه بندی جستجو را نقض نمی کنند. در سئوی سفید، کلیه قوانینی که موتور جستجو اعلام نموده سرلوحه سئوی سایت قرار می گیرد.
- سئو کلاه خاکستری (Gray Hat SEO): سئو کار کلاه خاکستری اغلب موارد به رعایت از اصول سئو کلاه سفید پایبند می ماند ولی معمولا گاهی مواقع هم روی لبه تیغ حرکت کرده و به میزان کمی از فعالیت های سئو سیاه هم استفاده می کند. و این زمانی است که معیار یک سئوکار از کسب رضایت کاربر و ارائه اطلاعات، خدمات یا کالای مورد نیاز او بیشتر به سمت بهینه سازی صرف سوق پیدا می کند. چند نمونه از مواردی که واقعا در برخی از موارد تاثیر مثبت دارند:
- ثبت مجدد دامین های اکسپایر شده و خرید دامین هایی با موضوعات مشابه، به روز رسانی آنها و لینک به سایت هدف
- تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی
- تکنیک طراحی مجدد سایت
- ایجاد بک لینک در وب سایت های دانشگاهی و دولتی
- تکنیک هایی برای کاهش رتبه الکسا
- ایجاد پروفایل در سایت هایی با دامین آتوریتی بالا و لینک سازی
- استفاده از حساب های کاربری متعدد در شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و ایجاد پیوند به مطالب سایت
- سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO): سئوکار کلاه سیاه به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست و نتیجه آنی را جایگزین سخت کوشی و دوام رتبه های بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو می کند و بر صندلی قمار می نشیند و معمولا همه داشته های خود در دنیای وب را می بازد. استفاده از این روش باعث کسب نتایج خیره کننده ای در کوتاه مدت شده ولی پس از مدتی، گوگل یا سایر موتورهای جستجو، دستش را خوانده و مشت سئو کار کلاه سیاه را باز می کنند و او را محکوم به خروج از نتایج جستجو می نمایند. چند نمونه از خدمات کلاه سیاه:
- استفاده از نرم افزارها و بات ها برای جستجوی فیک و قلابی در گوگل و کلیک روی لینک سایت خود در نتایج جستجو
- ریدایرکت کاربران به صفحه ای متفاوت از صفحه ای که موتور جستجو ایندکس نموده است! (Sneaky Redirects)
- مخفی کردن متن یا لینک از دید کاربر و نمایش به موتورهای جستجو (Cloaking)
- زیاده روی در استفاده از کلمات کلیدی (Keyword Stuffing)
- هک سایت های دیگران و درج پیوند به وب سایت خود
- سوء استفاده از ریچ اسنیپت و داده های ساختار یافته
- خرید یا ایجاد بک لینک به تعداد زیاد به صورت کاملا غیرطبیعی و در مدت زمانی کوتاه (Link schemes)
- کپی محتوای دیگران با تغییرات در پاراگراف ها و عناوین جدید یا محتوای اتوماتیک
- مزرعه لینک یا ایجاد سایت هایی صرفا جهت لینک سازی (Link Farms)
- ایجاد صفحات مشابه در یک یا چند سایت و ارجاع همه آنها به یک صفحه خاص - استفاده زیاد از برچسب ها یا تگ ها نیز در این دسته قرار می گیرند. (Doorway Pages)