اشتباهات رایج در تنظیم تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی سایت و سئو
رایجترین اشتباهات در تنظیم تگ تایتل یا همان عنوان صفحه در بهینه سازی سایت و سئو سایت کدامند؟
رایجترین اشتباهات در تنظیم تگ تایتل یا همان عنوان صفحه در بهینه سازی سایت و سئو کدامند؟
- نام سایت در تگ تایتل: قرار دادن نام دامین در تگ عنوان صفحه
- عنوان طولانی: تعیین عنوان طولانی تر از 70 کاراکتر یا حرف جهت عنوان صفحه
- عنوان خیلی کوتاه: گرچه عنوان کوتاه می تواند جذاب و زیبا باشد، ولی چرا نباید از بهترین مکان برای معرفی صفحه خود به مردم و موتورهای جستجوی بهترین استفاده را نبریم.
- صفحه اصلی در تایتل: قرار دادن کلماتی همچون صفحه اصلی، خانه یا صفحه نخست در تایتل صفحات وب
- عدم استفاده از کلمات کلیدی: هدف عنوان صفحه اینه که به جسجوگران بگه که این صفحه در مورد چیه. پس عدم استفاده از کلمات کلیدی یک اشتباه بزرگ است.
- فقط استفاده از نام تجاری یا برندی خاص: چرا که بهترین عنوان می تونه به معرفی محصولات یا خدماتی که در صفحه مورد نظر ارائه می شن هم بپردازه!
- نادیده گرفته اولین کلمات: تحقیقات ثابت کرده که جستجوگران و کاربران موتورهای جستجوی وب زمان بسیار کمی رو برای خواندن قرار می دن و توجه به چند کلمه اول بسیار بیشتر از بقیه است.
- عدم درج مکان در صورت مهم بودن: در صورتی که فعالیت شما مثلا به یک شهر اختصاص داره چرا اون رو در عنوان صفحه استفاده نکنیم.
- استفاده زیاد از کلمات کلیدی: به نحوی که برای کاربران به شکل یک اسپمر جلوه کنه! و امکان کلیک روی اون رو کم کنه.
با درود فراوان - متخصص سئو